Thursday, November 3, 2011

Purikura, Castle Fairmont, Halloween Weekend~


Fellow readers, I am glad to say I'm officially done with school! =D Omg when I think about it, a whole year went by really fast. I graduated but won't be getting a diploma because I had incomplete courses. Wasn't really interested anymore in this industry... Well actually I'm still interested in some areas and love fashion but, over here in the western community, not so much. I didn't want to drop out of school when I'm halfway done, that would be a waste of money and my parents would freak, so I decided to just stick with it till the end for the education. I learned a lot that's for sure, but only things I WANT to learn. Other classes I thought were pointless and barely showed up. =_=;;

Now that I'm done, I'm back to working full-time! So more money, free time and less stress lol. I'll be able  to update my blog more often and manage my online store normally!

I went to Richmond on Sunday and took some more solo purikuras at the new machine in Parker Place. I'm wearing my coordinated outfit from the previous blog posts (I had the same outfit last week for my 10th month date on Friday). My bf felt embarrassed to walk next to me cuz I apparently I looked like a upper class French/British-styled woman and he was the baggage boy in his clothes LOL XD He'd tail behind me and hold the bags and umbrella when we went to the Fairmont Vancouver for our overnight stay. It was the castle one so I had to dress classy! He looked really nice after he put on dressier clothes for the night out but still thought I was more "out there" 8D



This was our bedroom. We got the King Suite~ ^-^ I felt like I should've picked the Gold Room but it wasn't as big as this room which was about 700sq ft. The bedroom was separate from the living room by 2 French glass doors on either side. My friend Matt, who works at there hooked us up and can give friends/family discounts at any Fairmont hotel which was a lot! I was super happy lol He said, I quote "ps. what a fucking good bf, I'm so jealous!!" LOL (yes he is gay and awesome =P)
I am definitely happy and blessed to have him as my bf <3 We were supposed to go out with my friends to party/club for the Halloween weekend but he didn't feel like drinking and I'm still getting over my flu ;( (which I kinda gave to him haha) It wouldn't do any of us good after. Especially since I had work the next day. We just walked around downtown and saw a lot of cool costumes though =3

That's my life in the past week, I will keep you more updated! =D Thank you!
I'm going to finally update next with my Vegas trip back in August (SO unbelievably late... Dx)

No comments:

Post a Comment